Intrebari generale

I: Cum va contactez?

Email: Echipa noastra astepta sa te ajute in legatura cu intrebarile sau nelamuririle tale. Raspundem la email-urile primite si incercam sa fim cat mai rapizi cu putinta. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via email. Email-ul nostru este: contact@elcokids.ro

Telefon: Poti sa ne suni si te vom ajuta cu privire la toate intrebarile si nelamuririle tale. Comenzile se fac foarte usor prin telefon, asa incat nu ezita sa ne suni. Numarul gratuit de telefon este 0731 355 030. Ne poti contacta de Luni pana Vineri in intervalul 09.00 - 18.00. Putem sa-ti oferim cele mai prompte si utile raspunsuri despre produse, marci, publicatii sau intrebari frecvente via telefon. Comanzi foarte usor si nu trebuie sa scri nimic la calculator.

I: Oferiti ajutor prin intermediul asistentei live?

In momentul de fata nu oferim asistenta pe chat in timp real, dar ea este in plan, in viitorul foarte apropiat. Dorim sa iti oferim in permanenta ajutorul cel mai bun cu putinta, deci ne straduim sa atingem acest obiectiv. Intre timp, ne poti contata pe mail, telefonic sau retelele de socializare.

I: Am vreun beneficiu daca am cont la voi?

Noi asa consideram. Nu va mai fi nevoie niciodata sa completezi campurile destinate achizitiei. Vei cumpara mai repede si foarte usor.

Iti poti crea o lista de preferinte pentru viitor, pe care o poti personaliza adaugand produsele interesante pentru tine. Poti vizualiza cu usurinta istoricul comezilor efectuate. Poti vizualiza istoricul abonarilor prin e-mail, sa te dezabonezi sau sa intrerupi temporar trimiterea acestora.

Vei fi anuntat din timp cu privire la evenimentele viitoare. Vei primi oferte locale din partea mai multor companii preferate (turism, fashion, fitness, etc…)

I: Mi-am schimbat adresa de e-mail, cum pot sa-mi actulizez informatiile?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online in sectiunea "Informatii cont".

I: Vreau sa-mi schimb parola, cum pot sa fac acest lucru?

Poti sa-ti actualizezi adresa de e-mail, intrand in contul tau online si apasand pe categoria „Informatii despre cont“.

I: Nu mai am nevoie de acest cont, cum il pot inchide?

Daca doresti sa-ti stergi contul si toate informatiile din interior, te rugam sa ne scrii un email la contact@elcokids.ro si noi o vom face pentru tine. Ai posibilitatea de a-ti sterge datele si din "Contul meu" selectand optiunea "Serge datele".

I: Atunci cand fac o comanda primesc un mesaj cu o eroare unde se mentioneaza faptul ca s-a produs o eroare. Ce nu a functionat si ce trebuie sa fac?

Asigura-te ca ai introdus toate datele necesare in locul si in ordinea necesara (si ai verificat de doua ori informatiile despre cardul tau de credit). Partile lipsa sunt indicate cu un cerc rosu. Daca totul este in regula si tot nu poti face comanda iti recomandam sa inchizi site-ul si sa il deschizi din nou utilizand o noua fereastra.

Daca nici asa nu merge, te rugam sa ne scrii un email iar noi vom rezolva problema.

------------

Despre comenzi

I: Care este situatia comenzii mele?

Poti sa vezi situatia comenzii tale direct din contul de client. Dupa ce te loghezi, acceseaza "Contul meu" dupa care in sectiunea "Comenzi" poti sa vezi exact statusul comenzii. 

Daca e urgent, cea mai rapida modalitate este sa ne suni la numarul de telefon 0743 049 746 si iti vom da informatia imediat.

I: Pot sa-mi anulez comanda?

Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic 0743 049 746 sau sa ne trimiti un email si iti vom schimba comanda sau o vom anula. 

Trebuie sa stii ca in cazul in care produsul a parasit deja depozitul nostru, nu mai putem sa-ti schimbam comanda ci doar sa o anulam. Cu toate acestea, comanda poate fi refacuta ulterior.

I: Produsul pe care il doresc nu mai este in stoc, ce fac?

Din fericire, nu se intampla foarte des sa ramanem fara produse in stoc. Iar atunci cand se intampla ca un produs foarte cautat sa nu fie momentan disponibil, facem tot ce ne sta in putinta sa vi-l punem la dispozitie in cel mai scurt timp. 

Astfel, daca un produs nu este pe stoc, daca introduceti adresa de mail in campul destinat alertei de stoc de pe pagina produsului, in momentul in care produsul reintra pe stoc o sa fiti notificat printr-un email pe adresa introdusa.

------------

Livrarea produselor

Pentru mai multe detalii despre livrarea produselor avem o pagina destinata special pentru asta. Acceseaza pagina "Livrarea comenzilor" de aici.