Lista de produse dupa marca SmartGames

84,00 RON

Este un joc robust in care trebuie sa vă dovediti abilitatea de a acoperi toate ouale cu gainuse care sa le clocească. Un joc in care nu poti pierde piesele, intrucat culiseaza intr-o rama din plastic. In versiunea JUNIOR jocul conține 48 de provocari mai usoare, puisori si gainuse 3D. Puneti cardul cu provocare pe tabla de joc si glisati piesele deasupra pana ce toate ouale sunt acoperite de gainuse. 

Varsta: 4-99 ani

Numar jucatori: 1

In stoc
115,00 RON

Un joc de gandire cu doua fete: pe o parte a tablei de joc este zi in jungla, pe cealalta, s-a lasat seara si alte animale ""misuna"" acum prin ea. De fiecare data, brosura cu provocari va indica ce animale trebuie sa se vada atunci cand plasati in locul si pozitia completa cele 4 piese disponibile si ele in varianta zi/noapte.

Varsta: 7-99 ani 

Numar jucatori: 1

In stoc
138,00 RON

A fost odata ca niciodata... Redescoperiti magia clasicului basm cu acest joc de logica fermecator. Puteti sa-i ajutati pe cei 7 pitici sa o gaseasca Alba ca Zapada?

Alege o provocare si aranjeaza corespunzator piesele personaje ce sunt deja in casuta, conform imaginii aratate. Respectand instructiunile de aranjament adauga in casuta si celelalte personaje respectand indicatiile oferite de provocare. Ai terminat? Verifica pe verso daca ai facut totul bine. Exista o singura solutie corecta pentru fiecare provocare. Spor la joaca!

Varsta: 4-7 ani 

Numar jucatori: 1

Provocari: 48

In stoc
84,00 RON

Un joc ce va pune in fata unei provocari serioase: sa eliminati virusul rosu de pe taba de joc. Spre deosebire de jocul Antivirus, in jocul mutant, moleculele se deplaseaza prin alunecare pe randuri si coloane. Jocul stimuleaza abilitatile de rezolvare a problemelor, rabdarea si perseverenta de a atinge un obiectiv.

Varsta: 7-99 ani 

Numar jucatori: 1

In stoc
148,00 RON

Ajuta-l pe print prin construirea unui drum care sa-l duca la printesa. 48 de provocari cu grad de dificultate crescand. Un excelent mijloc educativ pentru dezvoltarea spiritului de observatie, a gandirii logice si a vederii in spatiu. 

Varsta: 4-99 ani 

Numar jucatori: 1

In stoc
138,00 RON

Poti sa ii ajuti pe cei trei purcelusi sa isi construiasca casutele? Poti sa le pui pe picioare astfel incat ei sa se poata juca afara? Daca il gasesti pe lup, ajuta-i pe purcelusi sa se ascunda de el in casutele construite chiar de tine!

Acest jos este antrenamentul perfect pentru dezvoltarea gandirii logice la copii.

Varsta: 3-6 ani

Numar jucatori: 1

In stoc
84,00 RON

Poti ajuta iepuriasii sa topaie in siguranta? Foloseste-te de alti iepurasi, de ciupercute si chiar de vulpi pentru a ajuta iepurasii sa topaie pe tabla de joc pana la vizuinile lor. Un joc de calatorie excelent, cu 60 de provocari, intr-o cutie de voiaj. Vei avea parte de ore intregi de distractie pentru intreaga familie. Jocul are 60 de provocari, de la usor la expert si dezvolta abilitati de planificare, de logica si de rezolvare a problemelor.

Alege o provocare si plaseaza iepurasii, vulpile si ciupercutele asa cum indica aceasta. Obiectivul este sa muti iepurasii si vulpitele pana cand toti iepurasii sunt in siguranta in vizuinile maro.

Varsta: 7-99 ani 

Numar jucatori: 1

In stoc
115,00 RON

Cinci pinguini sunt pe o banchiza alunecoasa! Bucatile de gheata se crapa si gliseaza, iar pinguinii aluneca si cad in toate directiile. Poti reasambla piesele de gheata astfel incat toate bucatile puzzle-ului sa incapa in rama jocului? Verifica daca pinguinii de pe fisa sunt in pozitiile indicate. Un joc de logica ""cool"" in care 5 piese ""pentomino"" trebuie rearanjate in rama de joc.

Varsta: 6-99 ani 

Numar jucatori: 1

In stoc
138,00 RON

Stimuleaza si dezvolta rationamentul vizual si spatial al copiilor, rabdarea si perseverenta de a duce o sarcina la bun sfarsit, sa ajute Scufita Rosie sa ajunga la casa bunicii sau sa transpuna povestea in joc, in care lupul ajunge la bunica inaintea fetitei. Brosura cu provocari este impartita in doua categorii: cele in care apare doar Scufita si cele in care apare si lupul.

Pentru inceput copiii trebuie sa aseze pe tabla de joc toate piesele din provocare, acordand atentie inclusiv pozitiei hornului casutei, care este totdeauna indicat, astfel incat usa sa indice exact unde trebuie sa ajunga drumul. Apoi trebuie sa plaseze piesele-drum pentru a conduce Scufita la usa casei bunicii sau, dupa caz, si lupul.

Varsta: 4-7 ani 

Numar jucatori: 1

In stoc